Uşaq Ədəbiyyatının məşhur əsərlərindən mənalı sitatlar | Kitab sözləri

 

Ey qəşəng Ay, sənin işığını çox sevirəm.
Ürəyim istəyir ki, sənin nurun həmişə yoluma işıq saçsın.
Balaca Qara Balıq, Samed Behrengi

 


 

Birini gözəl olduğu üçün sevməzsən ki… sevdiyin üçün gözəl olar o.
Balaca Şahzadə, Antuan de Sent-Ekzüperi

 

Dindiya bir dəfə demişdi ki, " sevinc-qəlbimizdəki parlaq günəşdir". Çünki günəş hər yeri xoşbəxtliklə aydınladırdı. Əgər beləydisə mənim qəlbimki günəş hər yeri gözəlləşdirirdi.
Şirin Portağal Ağacım, José Mauro de Vasconcelos

 

İyi dostlar, iyi kitaplar ve bir de huzurlu bir vicdan; işte ideal hayat.
Tom Sawyer, Mark Tven

 

Hər şeydə bir məna var. Əsas olan həmin mənanı görə bilməkdir.
Alisa Möcüzələr Aləmində, Lewis Carroll

 

Bəzən başımın böyük olduğunu düşünürəm, çünki xəyallarla doludur.
(John Merrick)
Möcüzə, R. J. Palacio

 

Okumak, öğrenmek için hiçbir zaman geç kalınmış değildir.
Pinokyo, Carlo Collodi

 

Əməksiz bir həyat bibərdən acı!
Əməkdir insanın başının tacı!
Kərpickəsən, Nizami Gəncəvi

 

Dünyayı döndüren şey sevgidir, sevgi!
Alice Harikalar Diyarında, Lewis Carroll

Uşaq Ədəbiyyatının məşhur əsərlərindən mənalı sitatlar | Kitab sözləri
Uşaq Ədəbiyyatının məşhur əsərlərindən mənalı sitatlar | Kitab sözləri

Bir çiçəyi böyüdən sevgi, səncə insanı dəyişdirə bilməz?
Balaca Şahzadə, Antuan de Sent-Ekzüperi

 

-Əlini mənə, bəstərəcik!
-Yox, mən sənden küsdərəcik…
Tıq-Tıq Xanım, Abdulla Şaiq

 

Anlamayanlar için dilimi, değersizler için kalbimi yormadığım günden beri mutluyum.
Tom Sawyer, Mark Twain

 

Ama sanırım nereye gidersem gideyim birilerini özlerim.
Çizgili Pijamalı Çocuk, John Boyne

 

Sən başa düşməlisən ki, bizim ürəyimiz sevdiyimiz hər şeyi içinə sığdıracaq qədər böyük olmalıdır.
Şirin Portağal Ağacım, José Mauro de Vasconcelos

 

Vicdanla və səylə işləmək nəticəsində,düzlüklə alınmış mükafat daha qiymətli və daha xoş olur.
Tom Soyyerin Macəraları, Mark Tven

 

Okumaktan vazgeçip, kitaplara okula sırt çeviren ve kendini sadece eğlenceye veren çocukların sonu hep felaket olur.
Pinokyo, Carlo Collodi

 

Hər şeyin axırı var. Məsələn, gecə sona çatır, gündüz sona çatır, həftə, ay, il… Məgər bunların sonu olmur?
Balaca Qara Balıq, Samed Behrengi

 

Gec-tez hamımız ölüb gedəcəyik.Gərək işimizi əvvəldən düzgün tutaq ki,bu dünyadan rahat ürəklə köçə bilək.
Heklberri Finnin Macəraları, Mark Tven

 

Görəsən,ulduzlar göy üzündə ona görəmi alışıb parlayırlar ki,bir gün hər kəsöz ulduzunu tapa bilsin?
Balaca Şahzadə, Antuan de Sent-Ekzüperi

 

Qarşına əngəl çıxacaqdır, tufan, duman, qar olacaqdır, bunlarsız ötüşmək mümkün deyil. Amma sən belə düşün: başqaları uçmuşlar, onlar bu həngamələrdən keçmişlər, deməli, mən də keçəcəyəm.
Adamların Planeti, Antuan de Sent-Ekzüperi

 


 

Hər kəsin ömründə bir dəfə ayaqüstə alqışlanmağa haqqı çatır, çünki hamımız dünyaya qalib gəlmişik.
Möcüzə, R. J. Palacio

 
Hazırladı: Səbuhi Quluzadə

 

0 şərh